Müügitingimused

1. Üldsätted

1.1. Veebipoe https://womani.ee/ (edaspidi „Veebipood“) omanik on OÜ Planana (edaspidi Müüja) (registrikood 11331869), asukohaga Laki tn 6, 10621 Tallinn, Eesti.
1.2. Käesolevad müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel Veebipoest.
1.3. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (VÕS), tarbijakaitseseadus (TKS) ja muud õigusaktid.

2. Toote- ja hinnainfo

2.1. Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde eurodes (EUR).
2.2. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest vastavalt Ostja valitud tarneviisile ja asukohale.
2.3. Toote kirjeldused ja muud olulised andmed on esitatud Veebipoes vahetult toote juures.
2.4. Müüjal on õigus teha hinnakirjas ja toodete andmetes muudatusi. Kui Ostja esitab tellimuse enne muudatuste jõustumist, kehtivad tellimuse esitamise hetkel olnud tingimused.

3. Tellimuse vormistamine ja tasumine

3.1. Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi ja täita nõutud andmeväljad.
3.2. Ostja saab valida sobiva tarneviisi ning tasuda ostu pangalingi, krediitkaardi, või muude makseviiside kaudu, mida pakub Veebipood.
3.3. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
3.4. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida, teavitatakse Ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud summa viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Kohaletoimetamine

4.1. Kaupu saadetakse Eesti piires ja rahvusvaheliselt.
4.2. Kohaletoimetamise kulud kannab Ostja vastavalt valitud tarneviisile.
4.3. Eestisisesed saadetised jõuavad Ostja määratud sihtpunkti tavaliselt 2–7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest.
4.4. Laos oleva kauba saadab Müüja teele (toimetab valitud teenuseosutaja kätte) 24h jooksul arvates tellumuse eest makse laekumist või makse vahendajalt makse kinnituse saamist.

5. Taganemisõigus ja kauba tagastamine

5.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus Veebipoes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Müügilepingust taganemise õigus ja tingimused on sätestatud „Sidevahendi abil sõlmitud lepingust  taganemise juhendis“. Nimetatud juhendi aktsepteerimisega e-poes kinnitab tarbija, et ta on juhendiga tutvunud ja nõus juhendi tingimustega.
5.2. Taganemisõigus ei kehti juriidilistele isikutele ja erijuhtudel, nagu määratud võlaõigusseaduse § 53 lg 4.
5.3. Kauba tagastamiseks ei tohi kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks.
5.4. Kui kaupa on kasutatud rohkem, kui on vajalik selle olemuses ja omadustes veendumiseks, on Müüjal õigus alandada tagastatavat summat vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.5. Ostja kannab kauba tagastamise kulud, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus on seotud sellega, et kaup ei vasta tellitule (nt vale või defektiga kaup).
5.6. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale kõik lepingu alusel saadud tasud viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saamisest.

6. Pretensioonide esitamine

6.1. Ostjal on õigus esitada pretensioon kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse korral kuni kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest.
6.2. Pretensioon tuleb esitada hiljemalt kahe kuu jooksul pärast puuduse ilmnemist.
6.3. Kui kaup on puudusega, parandab või asendab Müüja kauba või tagastab kauba eest makstud summa, kui parandamine või asendamine ei ole võimalik.
6.4. Müüja vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult 15 päeva jooksul.

7. Isikuandmete töötlemine

7.1. Müüja kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid tellimuse töötlemiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.
7.2. Isikuandmeid edastatakse kolmandatele osapooltele ainult kohaletoimetamise ja maksete teostamise eesmärgil.

8. Vaidluste lahendamine

8.1. Kui Ostjal on Müüja osas pretensioone, tuleb need esitada kirjalikult e-posti aadressile info@womani.ee.
8.2. Kui Ostja ja Müüja ei suuda vaidlust kokkuleppe teel lahendada, on Ostjal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole või kasutada Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendavat platvormi.